منو عشقم

منو عـــشقم .•°~♡~°•

باهم لـــج میکنیم .•°~♡~°•.

بعضی وقتا حرف همو نمیفـــهمیم .•°~♡~°•.

گاهی وقتا باهم کنار نمیاییم .•°~♡~°•.

دعـــوا میکنیم…دل میـــشکنیم…. .•°~♡~°•.

اما این حقیقته .•°~♡~°•.

ما بدون هم "نمیتونیم" زندگی کنیم .•°~♡~°•.

درسته مـــسخره بازی درمیارم .•°~♡~°•.

بهت میخندم حرصتو درمـــیارم توام میگی اه تو اصلا درک نداری .•°~♡~°•.

اما هیچکس مثل من درکتـــ نمیکنه .•°~♡~°•.

هیچکس مثل من غـــصه اشکاتو نمیخوره .•°~♡~°•.

هیچکس مثل من دلش پیشـــت نیس .•°~♡~°•.

اما هیچکس مثل تو واسه من پیدا نمـــیشه .•°~♡~°•.

هیچکس قدتـــو کنارم نیست .•°~♡~°•.

هیچکـــس قدتو راز دارم نیست .•°~♡~°•.

دوســـتـ دااااااااااااااااااارم عششق من.•°~♡~°•



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عاشقانه های من , عاشقانه , عکس , عکس عاشقانه , عکس منظره , دوستت دارم ,

تاريخ : ا نويسنده : ♥♥♥aysan♥♥♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.